{"id":102,"date":"2021-02-21T10:22:17","date_gmt":"2021-02-21T09:22:17","guid":{"rendered":"https:\/\/jiicomp.se\/?p=102"},"modified":"2021-02-17T10:24:08","modified_gmt":"2021-02-17T09:24:08","slug":"mota-era-kunder-i-sociala-medier","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/jiicomp.se\/mota-era-kunder-i-sociala-medier\/","title":{"rendered":"M\u00f6ta era kunder i sociala medier"},"content":{"rendered":"

\"\"<\/p>\n

Vi arbetar allt mer idag med f\u00f6rs\u00e4ljning online och via sociala medier och h\u00e4r g\u00e4ller det att m\u00f6ta kunder i era sociala medier p\u00e5 b\u00e4sta s\u00e4tt. Det kan vara en konst att att vara alla tillfreds och ge ett gott bem\u00f6tande trots svidande kritik om n\u00e5got.<\/p>\n

Fler och fler f\u00f6retag v\u00e4ljer att anv\u00e4nda sig av sociala medier i sin f\u00f6rs\u00e4ljning. Att annonsera p\u00e5 Facebook och Instagram \u00e4r mycket vanligt idag och med det s\u00e5 f\u00f6ljer ett helt nytt s\u00e4tt att bem\u00f6ta sin kunder. Det finna en anledning att l\u00e4ra sig<\/a> hur man hanterar kundservice i sociala medier. S\u00e5 klart s\u00e5 kan det finnas talanger som kan detta men det kan vara bra att \u00e4nd\u00e5 g\u00e5 n\u00e5gon kurs i detta.<\/p>\n

Det klan vara en utmaning att g\u00e5 in i nya segment d\u00e4r man aldrig varit tidigare. \u00c4ven om kunderna kan vara desamma som i en e-butik s\u00e5 kan tonen vara helt annorlunda p\u00e5 sociala medier. Det g\u00e4ller att man l\u00e4r sig att hantera detta p\u00e5 ett bra s\u00e4tt. D\u00e5 detta med f\u00f6rs\u00e4ljning \u00e4r relativt nytt p\u00e5 sociala medier s\u00e5 g\u00e4ller det att man l\u00e4r sig hur man hanterar detta.<\/p>\n

Kundservice \u00e4r viktigt och det g\u00e4ller att de som hanterar f\u00f6retagets kontakter med kunder kan detta som ett rinnande vatten och vet hur man ska bem\u00f6ta kunder p\u00e5 b\u00e4sta s\u00e4tt. Kunden har r\u00e4tt att f\u00e5 svar p\u00e5 sina fr\u00e5gor och det g\u00e4ller att man som f\u00f6retag har r\u00e4tt personal som kan ta hand om dessa.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Vi arbetar allt mer idag med f\u00f6rs\u00e4ljning online och via sociala medier och h\u00e4r g\u00e4ller det att m\u00f6ta kunder i era sociala medier p\u00e5 b\u00e4sta s\u00e4tt. Det kan vara en konst att att vara alla tillfreds och ge ett gott bem\u00f6tande trots svidande kritik om n\u00e5got. Fler och fler f\u00f6retag v\u00e4ljer att anv\u00e4nda sig av […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":104,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[1,5],"tags":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/jiicomp.se\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/102"}],"collection":[{"href":"https:\/\/jiicomp.se\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/jiicomp.se\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/jiicomp.se\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/jiicomp.se\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=102"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/jiicomp.se\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/102\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":107,"href":"https:\/\/jiicomp.se\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/102\/revisions\/107"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/jiicomp.se\/wp-json\/wp\/v2\/media\/104"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/jiicomp.se\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=102"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/jiicomp.se\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=102"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/jiicomp.se\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=102"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}